Navigatie

RETOURNEREN & KLACHTEN

Retourneren
U heeft het recht om binnen 14 dagen na aankoop van het product, het product te retourneren als het product u niet bevalt.

De gepersonaliseerde items en op maat gemaakte items zijn hiervan uitgesloten ( CUSTOM MADE ITEMS). Deze kunt u niet retourneren. Alle items worden speciaal voor u gemaakt nadat u de bestelling heeft geplaatst. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan vanLisette geretourneerd worden. Ruil - en retourzendingen kunnen , O.V.V. Naam en Bestelnummer worden verzonden naar :

vanLisette - Afdeling Retourneren
Sparrenlaan 19
3742 W. D. Baarn
NEDERLAND

Retour zendingen zijn voor eigen rekening en eigen risico van de koper, de kosten voor retour van u thuis naar de webshop, deze kosten bedragen circa €6,95 (NL) per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. vanLisette adviseert om te retourneren met een Track & Trace code via PostNL.

Retourneert u vanuit Belgie, dan is DHL wellicht een voordelige optie voor u. 

Pas na correcte ontvangst van het artikel / de artikelen verstuurt vanLisette  het nieuw gekozen artikel of betaalt vanLisette het aankoopbedrag aan u terug.

Terugbetaling geschied binnen 14 dagen na melding van retourneren, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u de volledige bestelling retour stuurt, zal het volledige aankoop bedrag worden gecrediteerd, inclusief de verzendkosten.

Artikelen die afgeprijsd zijn met een korting van 40% of meer, of een item die speciaal voor u gemaakt is kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden. Dit is conform de wet kopen op afstand waarin vermeld staat dat aankopen, die speciaal, op bestelling zijn gemaakt niet kunnen worden geruild. 

Klachten
Heeft u een klacht over ons product ? Is uw bestelling niet wat u ervan verwacht had? Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Heeft u een kapot product ontvangen? Laat ons dit dan binnen 48 uur weten. We sturen dan z.s.m. een vervangend item op. Heeft u liever uw geld terug? Dat kan uiteraard. Neem via onze klantenservice even contact met ons op. Via : 

info@vanLisette.nl
►Whatsapp
06 82 85 25 04 

Leidt dit niet tot een oplossing? 

Let op! Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http ://ec.europa.eu/odr   .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2018 - 2019 vanLisette | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Cookies Google Analytics Via onze website worden cookies geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Deze verwerker is mogelijk verplicht op grond van geldende wet- en regelgeving inzage te geven in deze gegevens. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics-informatie te gebruiken voor andere Google diensten. Cookies van derde partijen In het geval dat softwareoplossingen van derde partijen gebruik maken van cookies is dit vermeld in deze privacyverklaring.